Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24038
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | РОГОВА, В.С. | - |
dc.contributor.author | Rogova, V.S. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-19T09:17:44Z | - |
dc.date.available | 2013-11-19T09:17:44Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.147 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24038 | - |
dc.description | This article presents theoretical research of features of communicative competence of future engineer. The expected professional has to keep not only the specialized knowledge in his profession, but must have the communicative competence, in particular, in foreign language. We have to make a conclusion, which is based on the different works of Russian and Ukrainian scientists, that the communicative competence includes the whole complex of components: linguistic, sociolinguistic, cognitive and informational competence | en_US |
dc.description.abstract | В статье проводится теоретическое исследование особенностей коммуникативной компетентности будущих инженеров. Современный специалист должен владеть не только специализированными знаниями в своей профессии, но и обладать коммуникативной компетенцией, в частности, в иностранном языке. На основе анализа различных работ, представленных российскими и украинскими учеными, нами сделан вывод, что коммуникативная компетенция включает в себя целый комплекс составляющих: лингвистическую, социолингвистическую, учебно-познавательную, а также информационную компетенцию. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | міжкультурна комунікація | en_US |
dc.subject | професійне спілкування | en_US |
dc.subject | лінгвістична компетенція | en_US |
dc.subject | соціолінгвістична та інформаційна компетенція | en_US |
dc.subject | communicative competence | en_US |
dc.subject | cross-cultural and professional communication | en_US |
dc.subject | linguistic competence | en_US |
dc.subject | sociolinguistic competence | en_US |
dc.subject | коммуникативная компетентность | en_US |
dc.subject | межкультурная коммуникация | en_US |
dc.subject | профессиональное общение | en_US |
dc.subject | лингвистическая компетенция | en_US |
dc.subject | социолингвистическая компетенция | en_US |
dc.subject | информационная компетенция | en_US |
dc.subject | informational competence | en_US |
dc.title | ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ИССЛЕДОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩЕГО ИНЖЕНЕРА | en_US |
dc.title.alternative | Theoretical research of features of communicative competence of future engineer | en_US |
dc.title.alternative | Теоретичнічні особливості дослідження комунікативної компетентності майбутнього інженера | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 9 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
rogova.pdf | 171,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.