Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23997
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | КІЧУК, А.В. | - |
dc.contributor.author | Кичук, А.В. | - |
dc.contributor.author | Kichuk, A.V. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T12:36:20Z | - |
dc.date.available | 2013-11-18T12:36:20Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.016:34(043) | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23997 | - |
dc.description | The article deals is devoted to several aspects of the subjective approach to extend scientific knowledge of the psychology of the personality of a teacher. | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються деякі аспекти суб’єктного підходу до поглиблення наукового пізнання психології особистості педагога. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | subject | en_US |
dc.subject | subjectivity of the teacher | en_US |
dc.subject | subjective paradigm of behavior | en_US |
dc.subject | субъект | en_US |
dc.subject | субъектность | en_US |
dc.subject | субъектно-поведенческая парадигма | en_US |
dc.subject | суб’єкт | en_US |
dc.subject | суб’єктність | en_US |
dc.subject | суб’єктно-вчинкова парадигма | en_US |
dc.title | СУБ’ЕКТНИЙ ВИМІР ОСОБИСТОСТІ: ПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ ТА ПРОГНОСТИЧНА ПОТУЖНІСТЬ ПАРАМЕТРА | en_US |
dc.title.alternative | Субъектное измерение личности: психологическая прогностическая сущность параметра | en_US |
dc.title.alternative | The subjective defining of personality: psychological essence and prospective possibilities of the parameter | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 9 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kichuk1.pdf | 160,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.