Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБРОСЛАВСЬКА, Г.М.-
dc.contributor.authorРУССКІН, В.М.-
dc.contributor.authorБрославская, Г.М.-
dc.date.accessioned2013-11-18T09:06:35Z-
dc.date.available2013-11-18T09:06:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.172-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23987-
dc.descriptionThe article describes the role of laboratorial practical trainings on computers during the studying of Physics and Mathematics, which help students revise and increase their knowledge, which was got both at the lections and during the work with a book. It’s paid attention to that fact that the process of doing a laboratorial practical training with the help of computers mostly recreates the process of doing a scientific training: getting some observed information, its initial processing, calculation, analysis of results, which were got, and their execution, making conclusions.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається роль комп’ютерно-лабораторних практикумів у вивченні фізики та математики, які дозволяють студентам закріпити і розширити знання, отримані на лекціях та при роботі з книгою. Звертається увага на те, що процес виконання лабораторної роботи за допомогою комп’ютерної техніки багато в чому відтворює процес перебігу наукової роботи: одержання "спостережних" даних, первинна їх обробка, обчислення, аналіз отриманих результатів та їх оформлення, формулювання висновків.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкомпьютерно-лабораторный практикумen_US
dc.subjectинформатизация учебно-воспитательного процессаen_US
dc.subjectсамостоятельная познавательная деятельность студентаen_US
dc.subjecta laboratorial practical training on a computeren_US
dc.subjectinformatization of the educational processen_US
dc.subjectstudents’ educational self-activityen_US
dc.subjectкомп’ютерно-лабораторний практикумen_US
dc.subjectінформатизація навчально- виховного процесуen_US
dc.subjectсамостійна пізнавальна діяльність студентаen_US
dc.titleІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІН ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
broslavskaya.pdf187,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.