Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБАТІЩЕВА, М.Р.-
dc.contributor.authorБатищева, М. Р.-
dc.contributor.authorBatishcheva, M. R.-
dc.date.accessioned2013-11-18T08:53:00Z-
dc.date.available2013-11-18T08:53:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.147 : 371.134 : 796 (043)-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23983-
dc.descriptionThe next theoretical principles of remote training of the future teachers physical in the higher sports educational institutions are considered in research: a classification of the most widespread theories; approaches to the organization; the importance of dialogue, model of remote training at the higher school within modular didactic system; forms of transfer of knowledge and control, training in synchronous and asynchronous systems; technical equipment; classifications of types of realization of separate elements of the organization of remote training and its methods; flowing, boundary and total control in remote training.en_US
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто теоретичні засади дистанційного навчання майбутніх учителів фізичної у вищих фізкультурних навчальних закладах: класифікацію найбільш поширених теорій; підходи до організації; значущість спілкування; модель дистанційного навчання у вищій школі в межах модульної дидактичної системи; форми передачі знань і контролю; навчання у синхронних та асинхронних системах; технічне оснащення; класифікації типів реалізації окремих елементів організації дистанційного навчання та його методи; поточний, рубіжний та підсумковий контроль у дистанційному навчанні.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectremote trainingen_US
dc.subjecta hardwareen_US
dc.subjectflowingen_US
dc.subjectboundary and total controlen_US
dc.subjectsynchronous and asynchronous systemsen_US
dc.subjectдистанционное обучениеen_US
dc.subjectтехническое оснащениеen_US
dc.subjectтекущий, рубежный и итоговый контрольen_US
dc.subjectсинхронная и асинхронная системыen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectтехнічне оснащенняen_US
dc.subjectпоточний, рубіжний та підсумковий контрольen_US
dc.subjectсинхронна та асинхронна системиen_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІen_US
dc.title.alternativeТеоретические основы дистанционного обучения будущих учителей физической культуры в зарубежной и отечественной литературеen_US
dc.title.alternativeTheoretical bases of remote training of the future teachers of physical training in the foreign and domestic literatureen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
batisheva.pdf202,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.