Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23983
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | БАТІЩЕВА, М.Р. | - |
dc.contributor.author | Батищева, М. Р. | - |
dc.contributor.author | Batishcheva, M. R. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T08:53:00Z | - |
dc.date.available | 2013-11-18T08:53:00Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.147 : 371.134 : 796 (043) | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23983 | - |
dc.description | The next theoretical principles of remote training of the future teachers physical in the higher sports educational institutions are considered in research: a classification of the most widespread theories; approaches to the organization; the importance of dialogue, model of remote training at the higher school within modular didactic system; forms of transfer of knowledge and control, training in synchronous and asynchronous systems; technical equipment; classifications of types of realization of separate elements of the organization of remote training and its methods; flowing, boundary and total control in remote training. | en_US |
dc.description.abstract | У дослідженні розглянуто теоретичні засади дистанційного навчання майбутніх учителів фізичної у вищих фізкультурних навчальних закладах: класифікацію найбільш поширених теорій; підходи до організації; значущість спілкування; модель дистанційного навчання у вищій школі в межах модульної дидактичної системи; форми передачі знань і контролю; навчання у синхронних та асинхронних системах; технічне оснащення; класифікації типів реалізації окремих елементів організації дистанційного навчання та його методи; поточний, рубіжний та підсумковий контроль у дистанційному навчанні. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | remote training | en_US |
dc.subject | a hardware | en_US |
dc.subject | flowing | en_US |
dc.subject | boundary and total control | en_US |
dc.subject | synchronous and asynchronous systems | en_US |
dc.subject | дистанционное обучение | en_US |
dc.subject | техническое оснащение | en_US |
dc.subject | текущий, рубежный и итоговый контроль | en_US |
dc.subject | синхронная и асинхронная системы | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | технічне оснащення | en_US |
dc.subject | поточний, рубіжний та підсумковий контроль | en_US |
dc.subject | синхронна та асинхронна системи | en_US |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ | en_US |
dc.title.alternative | Теоретические основы дистанционного обучения будущих учителей физической культуры в зарубежной и отечественной литературе | en_US |
dc.title.alternative | Theoretical bases of remote training of the future teachers of physical training in the foreign and domestic literature | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 9 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
batisheva.pdf | 202,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.