Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23948
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ЮР`ЄВА, О. В. | - |
dc.contributor.author | Юрьева, Е.В. | - |
dc.contributor.author | Yuryeva, E.V. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T13:26:07Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T13:26:07Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 37.015.2 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23948 | - |
dc.description | In article the basic features of training to reading of students-foreigners of not philological profile of training are considered. The factors influencing formation of the communicative competence of trainees are analyzed. The system of tasks and exercises on formation of skills of reading is described. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні особливості навчання читанню іноземних студентів нефілологічного напряму підготовки. Аналізуються фактори, що впливають на формування комунікативної компетенції студентів. Описується система вправ і завдань щодо формування навичок читання. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | обучение чтению | en_US |
dc.subject | студенты-нефилологи | en_US |
dc.subject | виды чтения | en_US |
dc.subject | этапы обучения чтению | en_US |
dc.subject | межкультурная коммуникация | en_US |
dc.subject | индивидуальный подход | en_US |
dc.subject | training to reading | en_US |
dc.subject | students not philologists | en_US |
dc.subject | reading kinds | en_US |
dc.subject | grade levels to reading | en_US |
dc.subject | intercultural communications | en_US |
dc.subject | an individual approach | en_US |
dc.subject | навчання читанню | en_US |
dc.subject | студенти-нефілологи | en_US |
dc.subject | види читання | en_US |
dc.subject | етапи навчання читанню | en_US |
dc.subject | міжкультурна комунікація | en_US |
dc.subject | індивідуальний підхід | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧИТАННЮ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НЕФІЛОЛОГІЧНОГО НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ | en_US |
dc.title.alternative | Особенности обучения чтению студентов – иностранцев нефилологического профиля обучения | en_US |
dc.title.alternative | Features of training to reading of students – foreigners of not philological profile of training | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
yuryeva.pdf | 127,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.