Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23920
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ломова, Т.А. | - |
dc.contributor.author | Lomova, T. A. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T11:46:20Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T11:46:20Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 159.9.019.4+159.922.8 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23920 | - |
dc.description | In the article experimental methodology is offered for express-diagnostics of orientation of aggressive reactions of pupils. Stimulating material consists of 64 questions. One part of questions is built as a writing questioning and intended for the exposure of relation investigated to the teachers, yearlings, parents. Second part - given as indirect questions and questions-plots in which the stopped up mechanism of "provocation". | en_US |
dc.description.abstract | У статті запропоновано експериментальну методику для експрес-діагностики спрямованості агресивних реакцій учнів. Стимульний матеріал складається з 64 питань. Одна частина питань побудована як письмове опитування і призначена для виявлення ставлення досліджуваного до вчителів, однолітків, батьків. Інша частина – подана у вигляді непрямих питань і питань-сюжетів, у яких закладений механізм "провокації". | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | aggressive potential | en_US |
dc.subject | orientation of aggressive reactions | en_US |
dc.subject | socialization | en_US |
dc.subject | social surroundings | en_US |
dc.subject | агрессивный потенциал | en_US |
dc.subject | направленность агрессивных реакций | en_US |
dc.subject | социализация | en_US |
dc.subject | социальное окружение | en_US |
dc.subject | агресивний потенціал | en_US |
dc.subject | спрямованість агресивних реакцій | en_US |
dc.subject | соціалізація | en_US |
dc.subject | соціальне оточення | en_US |
dc.title | МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СПРЯМОВАНОСТІ РЕАКЦІЙ АГРЕСІЇ УЧНІВ ПРОТИ СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Методика диагностики направленности реакций агрессии учеников против социального окружения | en_US |
dc.title.alternative | Technique of diagnostician orientation of pupil’s aggression against the social surroundings | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
lomova.pdf | 125,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.