Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМирясов, Ю.А.-
dc.contributor.authorМірясов, Ю.А.-
dc.contributor.authorMiryasov, Y.A.-
dc.date.accessioned2013-11-15T08:58:06Z-
dc.date.available2013-11-15T08:58:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-3 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23900-
dc.descriptionConducted a theoretical analysis of lobbying as a mechanism of influence on public authorities. Substantiates the hypothesis that the limited influence of interest groupsin decision-making state institutions. To this end, developed a model energize the political process in the built and external lobbying. These models capture the main advantages and disadvantages of possible forms and mechanisms of lobbying, the consequences of decisions to stakeholders and society at large.en_US
dc.description.abstractПроводится теоретический анализ лоббирования как механизма влияния на государственные органы власти. Обосновывается гипотеза об ограниченности влияния заинтересованных групп на процесс принятия решений государственными институтами. С этой целью разработаны модели активизации политического процесса в условиях встроенного и внешнего лоббизма. Данные модели позволяют отразить основные достоинства и недостатки возможных форм и механизмов лоббирования, последствия принятия решений для заинтересованных групп и общества в целом.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectэкономические интересыen_US
dc.subjectполитический рынокen_US
dc.subjectлоббированиеen_US
dc.subjectзаинтересованные группыen_US
dc.subjectмодели лоббированияen_US
dc.subjecteconomic interestsen_US
dc.subjectpoliticalen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectlobbyingen_US
dc.subjectinterest groupsen_US
dc.subjectlobbying modelsen_US
dc.subjectекономічні інтересиen_US
dc.subjectполітичний ринокen_US
dc.subjectлобіюванняen_US
dc.subjectзацікавлені групиen_US
dc.subjectмоделі лобіюванняen_US
dc.titleГраницы эффективности лоббирования как механизма реализации целей заинтересованных группen_US
dc.title.alternativeМежі ефективності лобіювання як механізму реалізації цілей зацікавлених групen_US
dc.title.alternativeThe boundaries of the effectiveness of lobbying as a mechanism for achieving the goals of stakeholder groupsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf395,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.