Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКОЛЯДА, М.Г.-
dc.contributor.authorKolyada, M.-
dc.date.accessioned2013-11-12T13:00:57Z-
dc.date.available2013-11-12T13:00:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010en_US
dc.identifier.otherУДК 378.147:004.056.5-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23782-
dc.descriptionIn articles the methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology is considered. The author furnishs proofs of an effective utilization of «gold proportion» and numbers Фибоначчи in pedagogical psychology.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається методологія гармонії і концепція «золотої пропорції» у педагогічній психології. Автор наводить докази ефективного використання «золотої пропорції» і чисел Фібоначчі у педагогічній психології.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectharmonyen_US
dc.subject«gold proportion»en_US
dc.subjectnumbers Fibonaccien_US
dc.subjectгармонияen_US
dc.subject«золотая пропорция»en_US
dc.subjectчисла Фибоначчиen_US
dc.subjectгармоніяen_US
dc.subject«золота пропорція»en_US
dc.subjectчисла Фібоначчіen_US
dc.titleМЕТОДОЛОГІЯ ГАРМОНІЇ І КОНЦЕПЦІЯ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇen_US
dc.title.alternativeМетодология гармонии и концепция «золотой пропорции» в педагогической психологииen_US
dc.title.alternativeMethodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychologyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
koljada.pdf138,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.