Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВитлинский, В.-
dc.contributor.authorПискунова, Е.-
dc.contributor.authorТкач, О.-
dc.contributor.authorVitlinskiy, V.-
dc.contributor.authorPiskunova, O.-
dc.contributor.authorTkach, O.-
dc.contributor.authorВітлінскій, В.-
dc.contributor.authorПіскунова, О.-
dc.contributor.authorТкач, О.-
dc.date.accessioned2013-11-11T07:56:50Z-
dc.date.available2013-11-11T07:56:50Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-2 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23674-
dc.descriptionThe paper researches the factors of small business development in Ukraine on the basis of statistical data across different regions of Ukraine with the help of econometric modeling. Besides, it analyses the influence of the regional mentality of population upon the development of small business. With the aim to analyze different types of mentality, the paper refers to the results of the Ukrainian parliamentary elections in light of the concept of symbolic politics and political myth. It considers which archetypes of collective consciousness Ukrainian politicians are targeting while implementing their election campaigns.en_US
dc.description.abstractНа основе статистических данных по регионам Украины с помощью методов эконометрического моделирования исследованы факторы развития малого бизнеса в стране, в том числе проанализировано влияние на развитие малого предпринимательства в регионах типов ментальности населения. Для анализа типов ментальности рассмотрены результаты парламентских выборов Украины с точки зрении концепции символической политики и политического мифа: исследовалось, на какие архетипы массового сознания украинские политики пытаются воздействовать, проводя свою избирательную компанию.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectмалое предпринимательствоen_US
dc.subjectгосударственное регулированиеen_US
dc.subjectфакторы развития малого бизнесаen_US
dc.subjectэконометрическое моделированиеen_US
dc.subjectмодели панельных данныхen_US
dc.subjectполитический мифen_US
dc.subjectментальность населения регионовen_US
dc.subjectинститутыen_US
dc.subjectsmall businessen_US
dc.subjectgovernment regulationen_US
dc.subjectfactors contributing to small business developmenten_US
dc.subjecteconometric modelingen_US
dc.subjectmodels of panel dataen_US
dc.subjectpolitical mythen_US
dc.subjectmentality the regional populationen_US
dc.subjectinstitutionsen_US
dc.subjectмале підприємництвоen_US
dc.subjectдержавне регулюванняen_US
dc.subjectчинники розвитку малого бізнесуen_US
dc.subjectеконометричне моделюванняen_US
dc.subjectмоделі панельних данихen_US
dc.subjectполітичний міфen_US
dc.subjectментальність населення регіонівen_US
dc.subjectінститутиen_US
dc.titleИнституциональные аспекты развития малого предпринимательства в Украинеen_US
dc.title.alternativeInstitutional Aspects of Small Business Development in Ukraineen_US
dc.title.alternativeІнституційні аспекти розвитку малого підприємництва в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf619,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.