Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалахова, Н.Б.-
dc.contributor.authorMalakhova, N.-
dc.date.accessioned2013-11-08T12:01:00Z-
dc.date.available2013-11-08T12:01:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-1 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23624-
dc.descriptionThe causes of ideologization of the social character of economic processes in Marxism and neo-classicist are considered. Theoretical foundations of defining sociality as public measure in economic practice of management subjects are proposed. A new model of production function that connects expenditures and output allows measuring the level of public rationality in the economic behaviour of a company.en_US
dc.description.abstractРассмотрены причины идеологизации социального характера экономических процессов в марксизме и неоклассике. Предложены теоретические основания для определения социальности как общественной меры в экономической практике субъектов хозяйствования. Новая модель производственной функции, связывающей затраты и выпуск фирмы, позволяет измерять степень общественной рациональности в экономическом поведении предприятий.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectстепень социальностиen_US
dc.subjectмера общественной рациональностиen_US
dc.subjectобщественно необходимые издержки предприятияen_US
dc.subjectмаржинализмen_US
dc.subjectlevel of socialityen_US
dc.subjectpublic rationality measureen_US
dc.subjectpublic expenses of an enterpriseen_US
dc.subjectmarginalismen_US
dc.subjectступінь соціальностіen_US
dc.subjectміра суспільної раціональностіen_US
dc.subjectсуспільно необхідні витрати підприємстваen_US
dc.subjectмаржиналізмen_US
dc.titleИзмерение общественной рациональности в деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeMeasuring of public rationality in enterprise activityen_US
dc.title.alternativeВимірювання громадської раціональності в діяльності підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
200.pdf384,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.