Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФилоненко, Ю.В.-
dc.contributor.authorFilonenko, Y.V.-
dc.contributor.authorФілоненко, Ю.В.-
dc.date.accessioned2013-11-08T11:54:36Z-
dc.date.available2013-11-08T11:54:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-1 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23620-
dc.descriptionWe consider the socio-economic phenomenon of consumer behavior and consumption in the context of institutional analysis. The author, using the methodology of institutionalism, determines the nature and specificity of consumption of Russian households, and concludes that for the Russian economy, institutional analysis offers the greatest methodological potential, allowing researchers to justify the incentives and motives of consumption in contemporary society and to predict the socio-economic processes related to the development of "consumer society".en_US
dc.description.abstractРассматривается социально-экономический феномен потребительского поведения и потребления в контексте институционального анализа. Автор, применяя методологию институционализма, определяет сущность и специфику потребления российских домохозяйств, и приходит к выводу о том, что в российской экономике институциональный анализ обладает наибольшим методологическим потенциалом, позволяя исследователям обосновать стимулы и мотивы потребления в современном обществе и прогнози-ровать социально-экономические процессы, связанные с развитием «общества потребления».en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectинститутыen_US
dc.subjectинституциональная методологияen_US
dc.subjectпотреблениеen_US
dc.subjectпотребительское поведениеen_US
dc.subjectрациональностьen_US
dc.subjectориентация на среднее мнениеen_US
dc.subjectinstitutionsen_US
dc.subjectinstitutional methodologyen_US
dc.subjectconsumptionen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectrationalityen_US
dc.subjectfocus on the average citizen’s opinionen_US
dc.subjectінститутиen_US
dc.subjectінституціональна методологіяen_US
dc.subjectспоживанняen_US
dc.subjectспоживча поведінкаen_US
dc.subjectраціональністьen_US
dc.subjectорієнтація на середню думкуen_US
dc.titleСоциально-экономические преобразования потребления в русле институционального анализаen_US
dc.title.alternativeSocio-economic changes in the consumer mainstream institutional analysisen_US
dc.title.alternativeСоціально-економічні перетворення споживання в руслі інституціонального аналізуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70.pdf326,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.