Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23573
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, М.І. | - |
dc.contributor.author | Рибчинська, Л.А. | - |
dc.contributor.author | Бондаренко, М.И. | - |
dc.contributor.author | Рыбчинская, Л.А. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-08T08:31:30Z | - |
dc.date.available | 2013-11-08T08:31:30Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 56. – Донецьк, ДонНТУ, 2003. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23573 | - |
dc.description | Creation of a system of institutions in the field of social protection, is designed to reduce their diversity through the options structure social relations, caused by the high degree of uncertainty of the transitional period. Education must be considered as functionally mandatory social institution of higher level of significance, due to which operates socio-genetic mechanism that identifies and provides development and improvement of personality, acquisition, transfer and development of new scientific knowledge, achievements of culture from generation to generation. | en_US |
dc.description.abstract | Створення системи інституцій в галузі соціального захисту покликане зменшити за допомогою структурування варіантів соціальних взаємин (встановлення стабільної структури взаємодії) їхнє розмаїття, спричинене високим ступенем невизначеності перехідного періоду. Освіту необхідно також розглядати як функціонально обов'язковий соціальний інститут найвищого рівня значущості, завдяки якому функціонує соціально-генетичний механізм, що визначає і забезпечує становлення і вдосконалення особистості, набуття, передачу та розробку нових наукових знань, надбань культури від покоління до покоління. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | higher education | en_US |
dc.subject | соціальний інститут | en_US |
dc.subject | social institution | en_US |
dc.subject | вищий навчальний заклад | en_US |
dc.subject | institution of higher education | en_US |
dc.subject | Болонський процес | en_US |
dc.subject | Bologna Process | en_US |
dc.title | Роль європейської системи вищої освіти в формуванні соціальних інститутів України | en_US |
dc.title.alternative | Роль европейской системы высшего образования в формировании социальных институтов Украины | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 56 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
84-89.pdf | 4,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.