Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанова, Елена Александровна-
dc.date.accessioned2013-09-24T11:32:50Z-
dc.date.available2013-09-24T11:32:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації щодо організації індивідуальної тасамостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Екологічний маркетинг» розроблено для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» всіх форми навчання за спеціальністю 8.04010601«Екологія та охорона навколишнього середовища» у галузі знань 0401 «Природничі науки» / Укл. О.О. Степанова. – Донецьк: ДонНТУ, 2013. - 10 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22921-
dc.description.abstractУ методичнихрекомендаціяхвикладеноосновніматеріали, якіможуть бути корисні студенту при самостійномуопрацюванні теоретичного та практичного матеріалу з навчальноїдисципліни «Екологічний маркетинг». Методичнірекомендаціїмістятьположення про підготовкуесе/рефератівтапрограмуіспиту.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectЕкологічний маркетингen_US
dc.titleМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодоорганізаціїіндивідуальної та самостійноїроботистудентівзнавчальноїдисципліни ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри природоохоронної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МУ_ЭМаркет_самост..pdf44,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.