Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМомот, B.Є.-
dc.contributor.authorМомот, В.Е.-
dc.date.accessioned2013-09-16T11:58:19Z-
dc.date.available2013-09-16T11:58:19Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 59 - Донецьк, ДонНТУ, 2003.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22589-
dc.descriptionBuilt phenomenological model of new organizational relations of enterprises in the system of transformed market relations.en_US
dc.description.abstractПобудовано феноменологічну модель нових організаційних стосунків підприємств у системі трансформованих ринкових відносин.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectорганізаційні відносиниen_US
dc.subjectorganizational relationsen_US
dc.subjectринкові відносиниen_US
dc.subjectmarket relationsen_US
dc.subjectекономічний простірen_US
dc.subjecteconomic environmenten_US
dc.subjectринкова стійкістьen_US
dc.subjectmarket stabilityen_US
dc.subjectкорпускулярні коливанняen_US
dc.subjectcorpuscular fluctuationsen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleОснови моделювання організаційних відносин підприємств у новій економіціen_US
dc.title.alternativeОсновы моделирования организационных отношений предприятий в новой экономикеen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 59

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-21.pdf7,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 13-21.pdf35,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.