Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаланджи, И.А.-
dc.contributor.authorКаланджи, І.А.-
dc.date.accessioned2013-09-10T12:39:08Z-
dc.date.available2013-09-10T12:39:08Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 76. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22514-
dc.descriptionTrends in search of optimal ways and effective reforms in the field of development and improvement of the organizational structure, the creation of a marketing service, within the framework of reforming the system of management of the industrial enterprise.en_US
dc.description.abstractРассматриваются тенденции поиска оптимальных путей и эффективных преобразований в области развития и совершенствования организационной структуры, при создании маркетинговой службы, в рамках реформирования системы управления промышленным предприятием.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectмаркетинговая службаen_US
dc.subjectmarketing serviceen_US
dc.subjectсистема управленияen_US
dc.subjectsystem of managementen_US
dc.subjectорганизационная структураen_US
dc.subjectoperational structureen_US
dc.subjectуправление предприятиемen_US
dc.subjectoperation of businessen_US
dc.titleФормирование маркетинговой службы - инновационная компонента стратегии реформирования системы управления промышленным предприятиемen_US
dc.title.alternativeФормування маркетингової служби - інноваційний компонент стратегії реформування системи керування промисловим підприємствомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 76

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
170-176.pdf5,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 170-176.pdf50,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.