Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, О.Д.-
dc.contributor.authorПеревозчикова, Н.О.-
dc.date.accessioned2013-09-02T09:39:49Z-
dc.date.available2013-09-02T09:39:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22462-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.subjectхудожне куванняen_US
dc.subjectArtistic forgingen_US
dc.titleОсновні конкурентні стратегії підприємств галузі художнього куванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bilan.pdf286 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.