Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядко, І.Г.-
dc.contributor.authorУстинова, Л.М.-
dc.contributor.authorПрядко, И.Г.-
dc.contributor.authorУстинова, Л.Н.-
dc.date.accessioned2013-08-29T06:36:27Z-
dc.date.available2013-08-29T06:36:27Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 75. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22433-
dc.descriptionConsidered marketing in insurance as process control through specific marketing activities, the resources of the company work more efficiently and is aimed at gaining advantages in comparison with competitors.en_US
dc.description.abstractРозглянуто маркетинг в страхуванні як процес управління, за допомогою якого через спеціальні маркетингові заходи ресурси всієї компанії працюють більш ефективно та спрямовуються на отримання переваг в порівнянні з конкурентами.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectстрахуванняen_US
dc.subjectinsuranceen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectстраховий маркетингen_US
dc.subjectinsurance marketingen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectпланування маркетингуen_US
dc.subjectmarketing planningen_US
dc.subjectбізнес-планen_US
dc.subjectbusiness planen_US
dc.titleДеякі аспекти організації та планування маркетингу в страхуванніen_US
dc.title.alternativeНекоторые аспекты организации и планирования маркетинга в страхованииen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 75

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128-133.pdf4,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 128-133.pdf42,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.