Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСумин, В.А.-
dc.contributor.authorSumin, V.O.-
dc.contributor.authorСумін, В.О.-
dc.date.accessioned2013-08-28T11:08:24Z-
dc.date.available2013-08-28T11:08:24Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 53. – Донецьк, ДонНТУ, 2002.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22416-
dc.descriptionThere is stated the methodology to estimate and create an effective management hierarchy. There are given concrete effects of its application. There are determined the basic functional elements of the market organizational hierarchy of the company management.en_US
dc.description.abstractИзложена методология оценки и формирования эффективной организационной структуры управления. Приведены конкретные результаты её использования. Определены основные функциональные элементы рыночной организационной структуры управления предприятием.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectсистема управленияen_US
dc.subjectmanagement systemen_US
dc.subjectуправление предприятиемen_US
dc.subjectmanagement of enterpriseen_US
dc.subjectуправленческие функцииen_US
dc.subjectfunctions of managementen_US
dc.subjectорганизационная структура управленияen_US
dc.subjectorganizational structure of managementen_US
dc.titleФормирование эффективной организационной структуры управления предприятиемen_US
dc.title.alternativeFormation of the effective hierarchy of the company managementen_US
dc.title.alternativeФормування ефективної організаційної структури управління підприємствомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 53

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45-52.pdf6,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.