Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелоусенко, М.В.-
dc.contributor.authorBelousenko, M.V.-
dc.contributor.authorБілоусенко, М.В.-
dc.date.accessioned2013-08-28T08:26:08Z-
dc.date.available2013-08-28T08:26:08Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 53. – Донецьк, ДонНТУ, 2002.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22405-
dc.descriptionThe author examines the main theoretical approaches to the analysis of the economic nature of a firm: neoclassical, Marxist and neoin-stitutional conceptions. He shows that neoclassical synthesis focuses on the firm's technological characteristics, Marxism - on social (production) relations within a firm, while the neoinstitutional approach perceives a firm as a social organization aimed at saving transactional costs.en_US
dc.description.abstractПроанализированы основные теоретические подходы к анализу экономической природы фирмы: неоклассическая, марксистская и неоинституциональная концепция. Показано, что неоклассический синтез концентрируется на технологических характеристиках фирмы, марксизм - на социальных (производственных) отношениях в фирме, а неоинституциональный подход представляет фирму как социальную организацию, призванную экономить трансакционные издержки.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectтеория фирмыen_US
dc.subjecttheory of firmen_US
dc.subjectфирма-предприятиеen_US
dc.subjectfirm-enterpriseen_US
dc.subjectнеоклассическая теория фирмыen_US
dc.subjectneoclassical theory of the firmen_US
dc.subjectмарксистская теория фирмыen_US
dc.subjectMarxist theory of the firmen_US
dc.subjectнеоинституциональная теория фирмыen_US
dc.subjectneo-institutional theory of the firmen_US
dc.titleТеория фирмы в начале XXI векаen_US
dc.title.alternativeThe theory of a firm at the beginning of the XXIst centuryen_US
dc.title.alternativeТеорія фірми на початку XXI століттяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 53

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95-101.pdf5,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 95-101.pdf42,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.