Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДацун, Н.Н.-
dc.creatorДацун, Н.Н.-
dc.date.accessioned2013-07-07T15:28:26Z-
dc.date.available2013-07-07T15:28:26Z-
dc.date.issued2009-02-03-
dc.identifier.citationДацун Н.Н. Интерактивные ресурсы дистанционного учебного курса как элемент методического обеспечения дисциплин программирования/ [Електронний ресурс] // Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ: Матерiали IV наук.-метод. конф., 3-4 лютого 2009 р., м. Донецьк, 2009.- . Донецьк, 2009. – Секц. 2. – 1 електрон. опт. Диск. (CD-ROM). - 220 с.-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22247-
dc.descriptionДацун Н.Н. Интерактивные ресурсы дистанционного учебного курса как элемент методического обеспечения дисциплин программирования/ [Електронний ресурс] // Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ: Матерiали IV-i наук.-метод. конф., 3-4 лютого 2009 р., м. Донецьк, 2009.- . Донецьк, 2009. – Секц. 2. – 1 електрон. опт. Диск. (CD-ROM). - 220 с.en_US
dc.description.abstractРозглянуто питання реалізації педагогічних принципів конструктивізму i дiяльностного підходу в електронному навчанні (e-learning) при використанні платформи MOODLE. Проаналізовано технології MOODLE у дистанційних курсах iз програмування, які використаються в навчальному процесі кафедри ПМI ДонНТУ i забезпечують iнтерактивнiсть роботи студентів і їхню взаємодію з тьютором. Рассмотрены вопросы реализации педагогических принципов конструктивизма и деятельностного подхода в электронном обучении (e-learning) при использовании платформы MOODLE. Проанализированы технологии MOODLE в дистанционных курсах по программированию, которые используются в учебном процессе кафедры ПМИ ДонНТУ и обеспечивают интерактивность работы студентов и их взаимодействие с тьютором. The problems of implementation of the pedagogical principles of constructivism and active approach in e-learning when using the platform MOODLE. Analyzed technologies MOODLE in distance courses in programming, which are used in teaching the AMI department of Donetsk National Technical University and provide the interactivity students and their interaction with the tutoren_US
dc.description.abstractДацун Н.Н. Интерактивные ресурсы дистанционного учебного курса как элемент методического обеспечения дисциплин программирования/ [Електронний ресурс] // Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ: Матерiали IV наук.-метод. конф., 3-4 лютого 2009 р., м. Донецьк, 2009.- . Донецьк, 2009. – Секц. 2. – 1 електрон. опт. Диск. (CD-ROM). - 220 с.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецкий Национальный Технический Университетen_US
dc.subjectинтерактивностьen_US
dc.subjectвзаимодействиеen_US
dc.subjectдеятельностные элементыen_US
dc.subjectинструменты MOODLEen_US
dc.subjectдемонстрационные примерыen_US
dc.subjectдистанционный курс по программированиюen_US
dc.subjectinteractivityen_US
dc.subjectcollaborationen_US
dc.subjectactivity-related componentsen_US
dc.subjectdemosen_US
dc.subjectprogramming distance courseen_US
dc.titleИнтерактивные ресурсы дистанционного учебного курса как элемент методического обеспечения дисциплин программированияen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації у збірниках праць конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interactive resources distance learning courses as part of methodological support for disciplines of programming.pdf327,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.