Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22247
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дацун, Н.Н. | - |
dc.creator | Дацун, Н.Н. | - |
dc.date.accessioned | 2013-07-07T15:28:26Z | - |
dc.date.available | 2013-07-07T15:28:26Z | - |
dc.date.issued | 2009-02-03 | - |
dc.identifier.citation | Дацун Н.Н. Интерактивные ресурсы дистанционного учебного курса как элемент методического обеспечения дисциплин программирования/ [Електронний ресурс] // Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ: Матерiали IV наук.-метод. конф., 3-4 лютого 2009 р., м. Донецьк, 2009.- . Донецьк, 2009. – Секц. 2. – 1 електрон. опт. Диск. (CD-ROM). - 220 с. | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22247 | - |
dc.description | Дацун Н.Н. Интерактивные ресурсы дистанционного учебного курса как элемент методического обеспечения дисциплин программирования/ [Електронний ресурс] // Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ: Матерiали IV-i наук.-метод. конф., 3-4 лютого 2009 р., м. Донецьк, 2009.- . Донецьк, 2009. – Секц. 2. – 1 електрон. опт. Диск. (CD-ROM). - 220 с. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто питання реалізації педагогічних принципів конструктивізму i дiяльностного підходу в електронному навчанні (e-learning) при використанні платформи MOODLE. Проаналізовано технології MOODLE у дистанційних курсах iз програмування, які використаються в навчальному процесі кафедри ПМI ДонНТУ i забезпечують iнтерактивнiсть роботи студентів і їхню взаємодію з тьютором. Рассмотрены вопросы реализации педагогических принципов конструктивизма и деятельностного подхода в электронном обучении (e-learning) при использовании платформы MOODLE. Проанализированы технологии MOODLE в дистанционных курсах по программированию, которые используются в учебном процессе кафедры ПМИ ДонНТУ и обеспечивают интерактивность работы студентов и их взаимодействие с тьютором. The problems of implementation of the pedagogical principles of constructivism and active approach in e-learning when using the platform MOODLE. Analyzed technologies MOODLE in distance courses in programming, which are used in teaching the AMI department of Donetsk National Technical University and provide the interactivity students and their interaction with the tutor | en_US |
dc.description.abstract | Дацун Н.Н. Интерактивные ресурсы дистанционного учебного курса как элемент методического обеспечения дисциплин программирования/ [Електронний ресурс] // Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ: Матерiали IV наук.-метод. конф., 3-4 лютого 2009 р., м. Донецьк, 2009.- . Донецьк, 2009. – Секц. 2. – 1 електрон. опт. Диск. (CD-ROM). - 220 с. | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Донецкий Национальный Технический Университет | en_US |
dc.subject | интерактивность | en_US |
dc.subject | взаимодействие | en_US |
dc.subject | деятельностные элементы | en_US |
dc.subject | инструменты MOODLE | en_US |
dc.subject | демонстрационные примеры | en_US |
dc.subject | дистанционный курс по программированию | en_US |
dc.subject | interactivity | en_US |
dc.subject | collaboration | en_US |
dc.subject | activity-related components | en_US |
dc.subject | demos | en_US |
dc.subject | programming distance course | en_US |
dc.title | Интерактивные ресурсы дистанционного учебного курса как элемент методического обеспечения дисциплин программирования | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Публікації у збірниках праць конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Interactive resources distance learning courses as part of methodological support for disciplines of programming.pdf | 327,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.