Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSmyrnova, O.V.-
dc.date.accessioned2013-07-07T07:53:15Z-
dc.date.available2013-07-07T07:53:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22227-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкоммерческая социальная ответственностьen_US
dc.subjectcommercial social responsibilityen_US
dc.subjectэкономическая системаen_US
dc.subjecteconomic systemen_US
dc.subjectЦентр развития КСОen_US
dc.subjectCentre for Development of CSRen_US
dc.titleCONCEPT OF CSR IN UKRAINIAN BUSINESS ENVIRONMENTen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
smyrnova.pdf267,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.