Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLatyshev, K. A.-
dc.contributor.authorЛатышев, К. А.-
dc.contributor.authorЛатишев, К.О.-
dc.date.accessioned2013-07-02T06:25:42Z-
dc.date.available2013-07-02T06:25:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛатишев К.О. Пiдвищення мiжнародної конкурентоспроможностi продукцiї автобудiвного пiдприємства. 08.00.04.- "Економiка та управлiння пiдприємствами" : диссертацiя на здобуття наукового ступеня кандидата економiчних наукen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22175-
dc.descriptionThe dissertation for the degree of the Candidate of Economic Sciences in speciality 08.00.04 – Economics and Management of Enterprises (by Types of Economic Activity). – Donetsk National Technical University under the Ministry of Education and Science of Ukraine, Donetsk 2013. The dissertation is dedicated to the solution of one of the most actual problems in economics – the increase of international competitiveness of automobile production. In the thesis the different approaches and methods of competitiveness level increase of production at the external market of automobile industry have been suggested. The methodological technique of cluster analyses of production classification according to the level of absolute competitiveness has been used during the study of scientific conception of competitiveness. Having considered the peculiarity of international competitiveness of automobile plants it has been determined the very specific nature of the given branch of industry. Keeping the positions and their further strengthening at the international market of trucks and special technology depend on active Ukrainian government support and an innovation and investment activity expansion of the plant. On the basis of conducted study of the production strategic planning that is the base of “4H”system it has been made a solution of economic production method introduction at Holding Company “AvtoKrAZ” that makes it possible to create the effective system of organization and control of production design, production operations, relations between suppliers and customers, that is product is manufactured in the exact correspondence with the customer’s needs and with the lower quantity of defects. An application the results of the study into practice will favour the formation of effective economic relations at each stage of product life as well as their use in practice of automobile plants will further the modernization of machine building branch in whole.en_US
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – ДВНЗ «Донецький національний технічний університет» Міністерства освіти і науки України, Донецьк, 2013. У дисертації на основі проведених наукових досліджень запропоновано вирішення важливого науково-практичного завдання щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції автобудівного підприємства для забезпечення відповідності дій автовиробника сучасним тенденціям розвитку світового ринку. Розкрито зміст характеристики «конкурентоспроможність продукції» відносно міжнародного автомобільного ринку. Визначено базові складові міжнародної конкурентоспроможності продукції автовиробника. Сформовано інструментарій діагностики міжнародної конкурентоспроможності автівок за рахунок виділення напрямів і методів наукового пізнання з урахуванням зовнішнього середовища, стану підприємств і поведінки споживачів. Удосконалено метод визначення відповідності діяльності автовиробника тенденціям розвитку світового ринку вантажівок. Систематизовано конкурентні переваги й недоліки автівок стосовно техніко-експлуатаційних характеристик, споживчих пріоритетів та аналогів конкурентів. Розв’язано задачу оцінювання міжнародної конкурентоспроможності продукції автомобілебудівних підприємств заради можливості освоєння зарубіжних ринків. Обґрунтовано комплексний підхід до формування стратегії забезпечення міжнародної конкурентоспроможності автівок для встановлення обсягів реалізації вантажівок на зовнішньому ринку. Побудовано економіко-математичну модель прогнозування обсягів реалізації продукції залежно від рівня її відносної конкурентоспроможності. Запропоновано підхід до модернізації виробництва та підвищення рівня гарантійного обслуговування, який надає можливість підвищити міжнародну конкурентоспроможність продукції автомобілебудівного підприємства.en_US
dc.publisherВидавничий відділ КрНУ імені Михайла Остроградськогоen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможність продукціїen_US
dc.subjectавтобудівне підприємствоen_US
dc.subjectінструментарій діагностикиen_US
dc.subjectконкурентні переваги і недолікиen_US
dc.subjectстратегія забезпечення міжнародної конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectмеждународная конкурентоспособность продукцииen_US
dc.subjectавтостроительное предприятиеen_US
dc.subjectинструментарий диагностикиen_US
dc.subjectконкурентные преимущества и недостаткиen_US
dc.subjectстратегия обеспечения международной конкурентоспособностиen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectengineeringen_US
dc.subjectworld marketen_US
dc.subjectautomotive industryen_US
dc.subjectlean productionen_US
dc.subjectreliabilityen_US
dc.subjectinternational competitivenessen_US
dc.titleПідвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції автобудівного підприємстваen_US
dc.title.alternativeThe Increase of International Competitiveness of Auto Maker Productionen_US
dc.title.alternativeПовышение международной конкурентоспособности продукции автостроительного предприятияen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
latyshev.pdf280,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.