Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯйло, В.В-
dc.contributor.authorБелая, Н.С.-
dc.date.accessioned2013-06-29T17:04:48Z-
dc.date.available2013-06-29T17:04:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірка праць V науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 20 лютого 2013 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22134-
dc.description.abstractПриведен методологический подход к дифференцированному изложению и контролю знаний по теоретической части методических указаний для проведения практических занятий по охране труда. Предложено использовать дифференцированное изложение учебного материала по уровням знаний с соответствующим их контролем в других учебных курсах и учебно-методической литературе.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectзнанияen_US
dc.subjectуровеньen_US
dc.subjectзанятияen_US
dc.titleИЗЛОЖЕНИЕ ВОПРОСОВ ОХРАНЫ ТРУДА В УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЕ НА ТРЕХ УРОВНЯХ ЗНАНИЙen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали V науково-методичної конференції 2013 р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.