Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРощина, Л.О.-
dc.date.accessioned2013-06-29T15:49:48Z-
dc.date.available2013-06-29T15:49:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірка праць V науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 20 лютого 2013 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22102-
dc.description.abstractВ статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectреформаen_US
dc.titleРЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ Й САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТАen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали V науково-методичної конференції 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ.pdf214,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.