Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомін Д.М-
dc.contributor.authorПеревозчикова Н.О-
dc.date.accessioned2013-06-28T11:50:31Z-
dc.date.available2013-06-28T11:50:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22004-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectринкова стійкістьen_US
dc.subjectmarket stabilityen_US
dc.subjectЕфективність системиen_US
dc.subjecteffectiveness of the systemen_US
dc.subjectСтимулиen_US
dc.subjectIncentivesen_US
dc.subjectсистема мотиваціїen_US
dc.subjectmotivation systemen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ РОБІТНИКІВ ТОРГОВЕЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЙen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
komin.pdf278,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.