Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолобова В.В.-
dc.contributor.authorЗахарова О.В-
dc.date.accessioned2013-06-28T11:47:43Z-
dc.date.available2013-06-28T11:47:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22003-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectекономікаen_US
dc.subjecteconomyen_US
dc.subjectбізнес-структурen_US
dc.subjectbusinessesen_US
dc.subjectОрганізаційно-економічний механізмen_US
dc.subjectOrganizational-economic mechanismen_US
dc.subjectЕкономічна складоваen_US
dc.subjectThe economic component ofen_US
dc.subjectсистемно-цільовий підходen_US
dc.subjectsystematic and targeted approachen_US
dc.titleОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ АКТИВІЗАЦІЇ ІНВЕСТУВАННЯ У ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kolobova.pdf286,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.