Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШТЕНГЕ, А.А.-
dc.date.accessioned2013-06-26T16:01:59Z-
dc.date.available2013-06-26T16:01:59Z-
dc.date.issued2010-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 222 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21799-
dc.description.abstractПроанализированы причины низких издержек low-cost авиалиний, маркетинговые приемы борьбы за пассажиров, проблемы прихода новых авиакомпаний на украинский рынок авиа перевозок.en_US
dc.subjectMARKETINGen_US
dc.subjectAIRLINESen_US
dc.subjectCAMPAIGNSen_US
dc.titleMARKETING CAMPAIGNS OF THE LOW-COST AIRLINES IN UKRAINE OR AROUND THE WORLD FOR $1867en_US
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shtenge.pdf345,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.