Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевченко, Г.Г.-
dc.date.accessioned2013-06-26T12:22:47Z-
dc.date.available2013-06-26T12:22:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірка праць V науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 20 лютого 2013 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21746-
dc.description.abstractВ статті розглядуються зміст і значення поняття «педагогічні технології» у освітній системі. До недавнього часу технології навчання як процесуальна складова парадигми навчання в науці педагогіка глибоко не роздивлялась. Розвиток і збагачення змісту «технологія навчання» здійснювався на рівні модернізації освітньої системи з метою оптимізації за допомогою зовнішніх організаційно-предметних факторів. Автор статті порушує методологічні питання до визначення технології в якості засоба удосконалення руху і динаміки живого процесу набуття знань, умінь та навичок того, хто навчається.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectОБРАЗОВАНИЕen_US
dc.subjectТЕХНОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯen_US
dc.subjectСИСТЕМА УКАЗАНИЙen_US
dc.titleУЧЕБНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали V науково-методичної конференції 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УЧЕБНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ.pdf275,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.