Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21746
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левченко, Г.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T12:22:47Z | - |
dc.date.available | 2013-06-26T12:22:47Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Збірка праць V науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 20 лютого 2013 року | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21746 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядуються зміст і значення поняття «педагогічні технології» у освітній системі. До недавнього часу технології навчання як процесуальна складова парадигми навчання в науці педагогіка глибоко не роздивлялась. Розвиток і збагачення змісту «технологія навчання» здійснювався на рівні модернізації освітньої системи з метою оптимізації за допомогою зовнішніх організаційно-предметних факторів. Автор статті порушує методологічні питання до визначення технології в якості засоба удосконалення руху і динаміки живого процесу набуття знань, умінь та навичок того, хто навчається. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | ОБРАЗОВАНИЕ | en_US |
dc.subject | ТЕХНОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ | en_US |
dc.subject | СИСТЕМА УКАЗАНИЙ | en_US |
dc.title | УЧЕБНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали V науково-методичної конференції 2013 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УЧЕБНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ.pdf | 275,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.