Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSERVULYA F.S.-
dc.date.accessioned2013-06-23T17:34:00Z-
dc.date.available2013-06-23T17:34:00Z-
dc.date.issued2011-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: сб. науч. студ. работ, подготовленных на V Всеукр. научн. конф. студ., 21 апреля 2011 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2. — Донецк: ДонНТУ, 2011. —243с.»en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21613-
dc.description.abstractIn article the most effective methods of advancement of the goods in transitive economy, modern stylistics of the advertising, new approaches and problems which Ukraine faces in the conditions of an establishment of new market relations are studied.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjecttransitive economyen_US
dc.subjectmost effective methodsen_US
dc.titleCREATION OF THE MAJORITY OF FIGURATIVE METHODS OF ENCOURAGEMENT OF THE GOODS TO RAISE SALES DURING THE PERIOD OF TRANSIT ECONOMYen_US
Розташовується у зібраннях:V конференция 2011 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46. Servulya.pdf226,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.