Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАНТИПЕНКО, К.А.-
dc.contributor.authorПехтєрева, В.В.-
dc.date.accessioned2013-06-16T00:05:28Z-
dc.date.available2013-06-16T00:05:28Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т2. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21351-
dc.description.abstractВивчені основні аспекти маркетингової діяльності управления на машинобудівному підприємстві ПАТ «ГМБ» та надані рекомендації щодо її вдосконаленняen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectУПРАВЛІННЯen_US
dc.subjectМАРКЕТИНГen_US
dc.subjectДІЯЛЬНОСТЬen_US
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ НА ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «ГОРЛІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИК»en_US
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ANITIPIENKO K.A..pdf332,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.