Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21096
Назва: РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІНТЕРНЕТУ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ ДЛЯ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА (АТП)
Автори: Белоусова, Р.О.
Ключові слова: Интернет
транспорт
Маркетинг
Дата публікації: 22-кві-2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 214 с.
Короткий огляд (реферат): Рассматривается роль Интернета и информационных систем в процессе разработки маркетингового аудита на автотранспортном предприятии. Приводятся возможности применения маркетинговых интернет-коммуникаций на автотранспортном предприятии.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21096
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Beloysova.pdf105,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.