Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕвдокимова, А.В.-
dc.date.accessioned2013-05-30T20:10:06Z-
dc.date.available2013-05-30T20:10:06Z-
dc.date.issued2013-05-19-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20597-
dc.description.abstractВыявлена потребность в поиске новых методов повышения спроса на услуги предприятия. Указаны основные принципы, участвующие в процессе выбора решения. Определен оптимальный вариант для повышения спроса.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДоННТУen_US
dc.relation.ispartofseries;Секция 10-
dc.titleМОДЕЛИРОВАНИЕ И АНАЛИЗ ПРЕДПРИЯТИЯ «ДОНБАССРЕМСТРОЙ»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОДЕЛИРОВАНИЕ И АНАЛИЗ ПРЕДПРИЯТИЯ.pdf130,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.