Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20351
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євсеєва, О. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-26T14:27:54Z | - |
dc.date.available | 2013-05-26T14:27:54Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20351 | - |
dc.description | Збірник науково-методичних робіт. Кафедра вищої математики. - Вип. 2. - Донецьк: ДонНТУ, 2004. – 108-115 с. | en_US |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано можливості використання теорії поетапного формування розумових дій при навчанні математики у вищій школі. Розглянуто п’ять етапів освоєння математичних предметних дій: водно-мотиваційний етап, етап матеріальної (матеріалізованої) форми, етап голосно мовної форми, етап мовної форми про себе, етап автоматизованої форми дії. | en_US |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.14:[51:004] | - |
dc.title | ПОЕТАПНЕ ОСВОЄННЯ ПРЕДМЕТНИХ ДІЙ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У ВТНЗ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій і семінарів кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 121,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.