Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсеєва, О. Г.-
dc.date.accessioned2013-05-26T14:27:54Z-
dc.date.available2013-05-26T14:27:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20351-
dc.descriptionЗбірник науково-методичних робіт. Кафедра вищої математики. - Вип. 2. - Донецьк: ДонНТУ, 2004. – 108-115 с.en_US
dc.description.abstractВ статті проаналізовано можливості використання теорії поетапного формування розумових дій при навчанні математики у вищій школі. Розглянуто п’ять етапів освоєння математичних предметних дій: водно-мотиваційний етап, етап матеріальної (матеріалізованої) форми, етап голосно мовної форми, етап мовної форми про себе, етап автоматизованої форми дії.en_US
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.14:[51:004]-
dc.titleПОЕТАПНЕ ОСВОЄННЯ ПРЕДМЕТНИХ ДІЙ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У ВТНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій і семінарів кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf121,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.