Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20214
Назва: КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Інші назви: Критерии эффективности использования компьютерных технологий в профессиональной подготовке будущих инженеров
Efficiency Criteria of Computer Technologies Use in Future Engineer’s Professional Preparation
Автори: Кушніренко, О. М.
Кушниренко, Е. Н.
Kushnirenko, Ye.
Ключові слова: комп’ютерні технології навчання
критерії ефективності
мотивація
рівень сформованості мотивації
критерій оцінки
компьютерные технологии обучения
критерии эффективности
мотивация
уровень сформированности мотивации
критерии оценки
computer technologies of teaching
efficiency criteria
motivation
formed motivation level
estimation criteria
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається один з критеріїв ефективності застосування комп’ютерних технологій навчання, а саме рівень сформованості мотивації до навчання.
Опис: The article deals with one of efficiency criteria of computer technologies teaching, namely the formed motivation level to learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20214
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kushnirenko.pdf232,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.