Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходченко, К. І.-
dc.contributor.authorКарпова, Н. О.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. П.-
dc.contributor.authorПриходченко, Е. И.-
dc.contributor.authorКарпова, Н. А.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. П.-
dc.contributor.authorPrykhodchenko, K.-
dc.contributor.authorKarpova, N-
dc.contributor.authorTkachenko, I.-
dc.date.accessioned2013-05-23T08:54:51Z-
dc.date.available2013-05-23T08:54:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20158-
dc.descriptionThe article presents the principal theoretical statements of modern pedagogy and psychology with the aim of creating theoretical foundation for developing methods of person-oriented teaching. On the basis of some psychological teachings, in particular, the authors come up with formulating the principal object of person-oriented teaching.en_US
dc.description.abstractУ роботі викладено деякі положення сучасної педагогіки і психології, на які спираються автори з ціллю теоретичного обґрунтування розробки методичних прийомів у рамках особистісно-орієнтованого навчання. Спираючись на деякі теоретичні розробки, зокрема, теорію планомірно-поетапного формування розумової діяльності, автори приходять до висновку про головне завдання особистісно-орієнтованого навчанняen_US
dc.description.sponsorshipДонецький національний технічний університетen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectличностно-ориентированное обучениеen_US
dc.subjectпсихологиеские процессыen_US
dc.subjectкогнитивная деятельностьen_US
dc.subjectperson-oriented education and trainingen_US
dc.subjectpsychological processesen_US
dc.subjectcognitive activityen_US
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняen_US
dc.subjectпсихічні процесиen_US
dc.subjectрозумова діяльністьen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯen_US
dc.title.alternativeПсихолого-педагогическое обоснование личностно-ориентированного обучения.en_US
dc.title.alternativePedagogical and Psychological Foundation of Person-Oriented Education and Trainingen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prykhodchenko.pdf232,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.