Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20158
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Приходченко, К. І. | - |
dc.contributor.author | Карпова, Н. О. | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, І. П. | - |
dc.contributor.author | Приходченко, Е. И. | - |
dc.contributor.author | Карпова, Н. А. | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, И. П. | - |
dc.contributor.author | Prykhodchenko, K. | - |
dc.contributor.author | Karpova, N | - |
dc.contributor.author | Tkachenko, I. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-23T08:54:51Z | - |
dc.date.available | 2013-05-23T08:54:51Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20158 | - |
dc.description | The article presents the principal theoretical statements of modern pedagogy and psychology with the aim of creating theoretical foundation for developing methods of person-oriented teaching. On the basis of some psychological teachings, in particular, the authors come up with formulating the principal object of person-oriented teaching. | en_US |
dc.description.abstract | У роботі викладено деякі положення сучасної педагогіки і психології, на які спираються автори з ціллю теоретичного обґрунтування розробки методичних прийомів у рамках особистісно-орієнтованого навчання. Спираючись на деякі теоретичні розробки, зокрема, теорію планомірно-поетапного формування розумової діяльності, автори приходять до висновку про головне завдання особистісно-орієнтованого навчання | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | личностно-ориентированное обучение | en_US |
dc.subject | психологиеские процессы | en_US |
dc.subject | когнитивная деятельность | en_US |
dc.subject | person-oriented education and training | en_US |
dc.subject | psychological processes | en_US |
dc.subject | cognitive activity | en_US |
dc.subject | особистісно-орієнтоване навчання | en_US |
dc.subject | психічні процеси | en_US |
dc.subject | розумова діяльність | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Психолого-педагогическое обоснование личностно-ориентированного обучения. | en_US |
dc.title.alternative | Pedagogical and Psychological Foundation of Person-Oriented Education and Training | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prykhodchenko.pdf | 232,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.