Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20116
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Інші назви: | Теоретические основы формирования лингвокультурной компетенции у будущих учителей иностранных языков. Theoretical principles of the problem of future foreign language teachers’ linguo-cultural competence forming |
Автори: | Соломаха, А. В. Соломаха, А. В. Solomacha, А. |
Ключові слова: | лингвокультурная компетенция лінгвокультурна компетенція linguo-cultural competence учитель иностранного языка языковая картина мира вчитель іноземної мови мовна картина світу foreign language teacher language world view |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто теоретичні підходи до проблеми формування лінгвокультурної компетенції у майбутніх вчителів іноземної мови. Обґрунтовано необхідність певних змін у змісті філологічної та методичної підготовки цих спеціалістів. |
Опис: | In the article theoretical approaches to the problem of future foreign language teachers’ linguo-cultural competence forming are viewed. The need of certain changes in the philological training content of these specialists is grounded |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20116 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Solomacha.pdf | 237,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.