Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20116
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Інші назви: Теоретические основы формирования лингвокультурной компетенции у будущих учителей иностранных языков.
Theoretical principles of the problem of future foreign language teachers’ linguo-cultural competence forming
Автори: Соломаха, А. В.
Соломаха, А. В.
Solomacha, А.
Ключові слова: лингвокультурная компетенция
лінгвокультурна компетенція
linguo-cultural competence
учитель иностранного языка
языковая картина мира
вчитель іноземної мови
мовна картина світу
foreign language teacher
language world view
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні підходи до проблеми формування лінгвокультурної компетенції у майбутніх вчителів іноземної мови. Обґрунтовано необхідність певних змін у змісті філологічної та методичної підготовки цих спеціалістів.
Опис: In the article theoretical approaches to the problem of future foreign language teachers’ linguo-cultural competence forming are viewed. The need of certain changes in the philological training content of these specialists is grounded
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20116
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solomacha.pdf237,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.