Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаритонова, Виктория Владимировна-
dc.contributor.authorБабакина, Анастасия Александровна-
dc.date.accessioned2013-05-15T13:11:47Z-
dc.date.available2013-05-15T13:11:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19737-
dc.description.abstractIn the article a ground is presented forming of image of enterprise on the basis of visual methods of description of brandname style. The constituents of brandname style, his constants, are described. In examples accordance or disparity of brandname style of organization is shown official to web-site organization. Drawn conclusion about the necessity of accordance of brandname style to organization of web-site organization for producing an authoritative image of organization and raising of interest in commodities and services.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАУКАХ ПРО ПРИРОДУ ТА СУСПІЛЬСТВО;№1(2)-2(3)'2012-
dc.subjectimage, reputation, brandname, web-site, design, brandbooken_US
dc.titleВеб-сайт як динамічна складова формування іміджу шляхом відповідності константам фірмового стилюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:статті кафедри комп'ютерних систем моніторингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
C3_07_Kharitonova.pdf7,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.