Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведева, О.А.-
dc.date.accessioned2011-11-09T13:47:33Z-
dc.date.available2011-11-09T13:47:33Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.other378.1-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1963-
dc.description.abstractВ статті обгрунтувана необхідність вдосконалення структури гуманітарного циклу і змісту гуманітарних дисциплін в технічному вузі з урахуванням спеціалізації і рівня кваліфікації майбутнього інженера. Акцентується увага на принциповому вдосконаленні освітніх технологій, на посиленні співпраці між викладачами гуманітарних і технічних дисциплінen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.titleИнженерно-гуманитарное образование как объективная реальностьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.