Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШЕВЧЕНКО, В. І.-
dc.contributor.authorЯХНО, О. О.-
dc.contributor.authorШевченко, В. И.-
dc.contributor.authorЯхно, А. А.-
dc.contributor.authorShevchenko, V.-
dc.contributor.authorYakhno, O.-
dc.date.accessioned2013-04-23T20:32:46Z-
dc.date.available2013-04-23T20:32:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 сen_US
dc.identifier.otherУДК 316.6:001.8-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19170-
dc.descriptionThe article is devoted to the problems of sociopsychology. It contains the first part of the original method of opinion poll aimed at removing the lack of psycho-linguistic and psycho-emotional information in agitational and propagandistic campaigns. Personal “Moral Code” of a human beings (including so the called “Code of Honour”) is one of the most important factors that influence the electoral desision-making process. Personal moral beliefs are at the spiritual level of “NLP unified field”. These Personal beliefs were represented to respondents as a list of prepared verbal formulations. The respondents were to choose some of these prepared verbal formulations according to their own representations of honour and morality. The article also describes some ways and means of psycholinguistic study of the axiological aspect of beliefs and values taken from the Personal “Moral Code”en_US
dc.description.abstractВ статті міститься перша частина оригінального методу соціоопитування, покликаного усунути дефіцит психолінгвістичної та психоемоційної інформації, необхідної для агітаційно-пропагандистських кампаній. Метод також дає змогу розширити традиційний мистецько-«креативний підхід» виготовлення друкованої та аудіо-реклами до рамок науково- мистецького підходу на нейромаркетингових техніках з інструментальним акцентомen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectpsycho-linguistic schemeen_US
dc.subjectunified NLP-fielden_US
dc.subjectverbal formulation of beliefsen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectmoralityen_US
dc.subjectvaluesen_US
dc.subjectpredicationsen_US
dc.subjectelectoral behaviouren_US
dc.subjectempathyen_US
dc.subjectpsycho-semantic clusteren_US
dc.subjectпсихолингвистическая схемаen_US
dc.subject«объединенное (унифицированое) поле НЛП»en_US
dc.subjectвербальная формулировка убежденияen_US
dc.subjectстереотип восприятияen_US
dc.subjectмотивацияen_US
dc.subjectморальen_US
dc.subjectценностиen_US
dc.subjectпредикацияen_US
dc.subjectэлекторальное поведениеen_US
dc.subjectпублично позициционировання персонаen_US
dc.subjectпсихосемантический кластерen_US
dc.subjectэмпатийностьen_US
dc.subjectсоциоконкурентностьen_US
dc.subjectпсихолінгвістична схемаen_US
dc.subject«об’єднане (уніфковане) поле НЛП»en_US
dc.subjectвербальне формулювання переконанняen_US
dc.subjectстереотипи сприйняттяen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectморальen_US
dc.subjectцінностіen_US
dc.subjectпредикаціяen_US
dc.subjectелекторальна поведінкаen_US
dc.subjectпублічно позиціонована персонаen_US
dc.subjectпсихосемантичний кластерen_US
dc.subjectемпатійністьen_US
dc.subjectсоціоконкурентністьen_US
dc.titleПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСОБИ В СОЦІООПИТУВАННІen_US
dc.title.alternativeПсихолингвистические средства в социоопросеen_US
dc.title.alternativePsycho-Linguistic Means in Opinion Pollen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shevch.pdf249,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.