Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1909
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вертыло, С.В. | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-08T07:56:13Z | - |
dc.date.available | 2011-11-08T07:56:13Z | - |
dc.date.issued | 2011-11-08 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1909 | - |
dc.description | Перетворення, здійснювані в процесі актуалізації соціокультурного досвіду, можуть торкатися будь-яких сторін (і проблем) громадського життя: стосунків між соціальними групами і стратами, цивільній самоорганізації, громадській піддержки представників соціально незахищених шарів населення, захисту і розвитку культурного і природничого середовища існування суспільства та ін. Досягнення в соціокультурній перетворюючій діяльності (придбання школярами соціальних знань, поняття соціальної реальності і повсякденного життя) забезпечуються формою соціальної проби | en_US |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются особенности форми коллективного творческого дела в контексте воспитывающей среды семьи и школы как условие формирования социокультурного опыта младшего школьника | en_US |
dc.relation.ispartofseries | УДК 373.1.013; | - |
dc.subject | колективні творчі справи, виховне середовище сім'ї та школи, соціокультурний досвід, молодший школяр | en_US |
dc.subject | collective creative businesses, educative environment of family and school, socioculture experience, junior schoolboy | en_US |
dc.title | ФОРМИ ТА МЕТОДИ АКТУАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА СІМ’Ї ТА ШКОЛИ З ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ДОСВІДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья Вертыло сб 9.doc | 116 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.