Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВертыло, С.В.-
dc.date.accessioned2011-11-08T07:56:13Z-
dc.date.available2011-11-08T07:56:13Z-
dc.date.issued2011-11-08-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1909-
dc.descriptionПеретворення, здійснювані в процесі актуалізації соціокультурного досвіду, можуть торкатися будь-яких сторін (і проблем) громадського життя: стосунків між соціальними групами і стратами, цивільній самоорганізації, громадській піддержки представників соціально незахищених шарів населення, захисту і розвитку культурного і природничого середовища існування суспільства та ін. Досягнення в соціокультурній перетворюючій діяльності (придбання школярами соціальних знань, поняття соціальної реальності і повсякденного життя) забезпечуються формою соціальної пробиen_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются особенности форми коллективного творческого дела в контексте воспитывающей среды семьи и школы как условие формирования социокультурного опыта младшего школьникаen_US
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.1.013;-
dc.subjectколективні творчі справи, виховне середовище сім'ї та школи, соціокультурний досвід, молодший школярen_US
dc.subjectcollective creative businesses, educative environment of family and school, socioculture experience, junior schoolboyen_US
dc.titleФОРМИ ТА МЕТОДИ АКТУАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА СІМ’Ї ТА ШКОЛИ З ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ДОСВІДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Вертыло сб 9.doc116 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.