Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко М.П.-
dc.date.accessioned2013-04-22T18:47:28Z-
dc.date.available2013-04-22T18:47:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКостюченко М.П. Проектування паралельних структур навчальних знань з охорони праці методом ієрархічної декомпозиції / М.П.Костюченко // Вісті Донецького гірничого інституту: Всеукраїнський науково-технічний журнал. – 2011. – № 2 (30). – С. 3 –11.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19075-
dc.description.abstractРозглянуто методологію низхідного проектування навчального матеріалу з охорони праці на основі теорії знань. Практично розроблені паралельні структури навчальних знань з електробезпеки за трьома рівнями складності, які забезпечують диференційований підхід у навчанні. Ключові слова: знання, структура, проектування, охорона праці.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.titleПроектування паралельних структур навчальних знань з охорони праці методом ієрархічної декомпозиціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри ОПтаА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костюченко М.П.Ст.№6.pdf200,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.