Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18849
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | П. В. СТЕФАНЕНКО | - |
dc.contributor.author | Стефаненко П. В. | - |
dc.contributor.author | Stefanenko P. V. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-18T11:47:47Z | - |
dc.date.available | 2013-04-18T11:47:47Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18849 | - |
dc.description | In article the methodical approach to an estimation of distance learning quality is grounded. It is proved that for distance didactic system the optimality criterion on the determined moment, time period is defined by 1) general-system efficiency or the social order which causes type of didactic system and sets dominating level of information mastering by the trainee and 2) functional efficiency as the speed of knowledge and skills transfer, providing the necessary level of their mastering, at the minimum expenses. | en_US |
dc.description.abstract | В статье обоснован методический подход к оценке качества дистанционного обучения. Доказано, что для дистанционной дидактической системы критерий оптимальности в заданный момент, период времени определяется 1) общесистемной эффективностью или социальным заказом, который обуславливает тип дидактической системы и задает доминирующий уровень усвоения информации обучаемым и 2) функциональной эффективностью как скоростью передачи знаний, умений и навыков, обеспечивающей заданный уровень их усвоения, при минимальных затратах. | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с | - |
dc.subject | дистанционное обучение | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | distance learning | en_US |
dc.subject | качество обучения | - |
dc.subject | параметры качества | - |
dc.subject | оценка качества | - |
dc.subject | общесистемная эффективность | - |
dc.subject | функциональная эффективность | - |
dc.subject | дидактическая система | - |
dc.subject | якість навчання | - |
dc.subject | параметри якості | - |
dc.subject | оцінка якості | - |
dc.subject | загальносистемна ефективність | - |
dc.subject | функціональна ефективність | - |
dc.subject | дидактична система | - |
dc.subject | learning quality | - |
dc.subject | quality parameters | - |
dc.subject | quality estimation | - |
dc.subject | general-system efficiency | - |
dc.subject | functional efficiency | - |
dc.subject | didactic system | - |
dc.title | МЕТОДИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ | en_US |
dc.title.alternative | Методичний аспект оцінки якості дистанційного навчання | en_US |
dc.title.alternative | Methodical aspect of the estimation of distance learning quality | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stefan.pdf | 274,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.