Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorП. В. СТЕФАНЕНКО-
dc.contributor.authorСтефаненко П. В.-
dc.contributor.authorStefanenko P. V.-
dc.date.accessioned2013-04-18T11:47:47Z-
dc.date.available2013-04-18T11:47:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університетуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18849-
dc.descriptionIn article the methodical approach to an estimation of distance learning quality is grounded. It is proved that for distance didactic system the optimality criterion on the determined moment, time period is defined by 1) general-system efficiency or the social order which causes type of didactic system and sets dominating level of information mastering by the trainee and 2) functional efficiency as the speed of knowledge and skills transfer, providing the necessary level of their mastering, at the minimum expenses.en_US
dc.description.abstractВ статье обоснован методический подход к оценке качества дистанционного обучения. Доказано, что для дистанционной дидактической системы критерий оптимальности в заданный момент, период времени определяется 1) общесистемной эффективностью или социальным заказом, который обуславливает тип дидактической системы и задает доминирующий уровень усвоения информации обучаемым и 2) функциональной эффективностью как скоростью передачи знаний, умений и навыков, обеспечивающей заданный уровень их усвоения, при минимальных затратах.en_US
dc.description.sponsorshipДонецький національний технічний університетen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с-
dc.subjectдистанционное обучениеen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectкачество обучения-
dc.subjectпараметры качества-
dc.subjectоценка качества-
dc.subjectобщесистемная эффективность-
dc.subjectфункциональная эффективность-
dc.subjectдидактическая система-
dc.subjectякість навчання-
dc.subjectпараметри якості-
dc.subjectоцінка якості-
dc.subjectзагальносистемна ефективність-
dc.subjectфункціональна ефективність-
dc.subjectдидактична система-
dc.subjectlearning quality-
dc.subjectquality parameters-
dc.subjectquality estimation-
dc.subjectgeneral-system efficiency-
dc.subjectfunctional efficiency-
dc.subjectdidactic system-
dc.titleМЕТОДИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯen_US
dc.title.alternativeМетодичний аспект оцінки якості дистанційного навчанняen_US
dc.title.alternativeMethodical aspect of the estimation of distance learning qualityen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (193)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stefan.pdf274,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.