Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18812
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | КАВЕРИНА, О. Г. | - |
dc.contributor.author | Каверіна, О. Г. | - |
dc.contributor.author | Kaverina, O. G. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-18T09:14:13Z | - |
dc.date.available | 2013-04-18T09:14:13Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18812 | - |
dc.description | The modern stage of the Ukrainian society development, which is characterized with the great changes in all spheres of our being, considerably increases demands for the cultural level of the professional communication. The high technical establishment requires a teacher, who possesses not only the great level of the professional knowledge, but also the creative approach for the pedagogic task solving, which in its turn, determines the communicative ability formation of the future engineer teacher. | en_US |
dc.description.abstract | Современный этап развития украинского общества, которое переживает кардинальные изменения во всех сферах бытия, значительно повышает требования к уровню культуры профессионального общения. Высшая техническая школа требует педагога, который обладает не только высоким уровнем профессиональных знаний, но творческим подходом к решению педагогических заданий, что, в свою очередь, определяется формированием коммуникативных способностей у будущих инженеров-педагогов. | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецкий национальный технический университет | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка, психологія і соціологія.;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с | - |
dc.subject | инженер-педагог | en_US |
dc.subject | інженер-педагог | en_US |
dc.subject | engineer-teacher | en_US |
dc.subject | профессиональная подготовка | - |
dc.subject | интегративный подход | - |
dc.subject | культура профессионально общения | - |
dc.subject | професійна підготовка | - |
dc.subject | інтегративний підхід | - |
dc.subject | культура професійного спілкування | - |
dc.subject | professional training | - |
dc.subject | integrative approach | - |
dc.subject | рrofessional communicative culture | - |
dc.title | КУЛЬТУРА ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБЩЕНИЯ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ-ПЕДАГОГОВ | en_US |
dc.title.alternative | Культура професійного спілкування майбутніх інженерів- педагогів | en_US |
dc.title.alternative | The culture of the future engineer teachers’ professional communication | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kaverina.pdf | 247,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.