Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18747
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Е. В. ГОРБЫЛЁВА | - |
dc.contributor.author | Горбильова О. В. | - |
dc.contributor.author | Gorbylyova O. | - |
dc.contributor.author | И. В. БОРЩ | - |
dc.contributor.author | А. Е. СКИРДА | - |
dc.contributor.author | Борщ І. В. | - |
dc.contributor.author | Скирда А. Є. | - |
dc.contributor.author | Borshch I. | - |
dc.contributor.author | Skirda A. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-16T17:55:54Z | - |
dc.date.available | 2013-04-16T17:55:54Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18747 | - |
dc.description | Some certain stages of training to abstracting and annotation of professional texts are considered, and also, some factors influencing future engineers’ understanding of special literature are defined in this article. | en_US |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются некоторые стадии в обучении реферированию и аннотированию профессиональных текстов, а также факторы, влияющие на степень восприятия студентами профессионально-ориентированной информации. | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецкий национальный технический университет | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка, психологія і соціологія.;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с | - |
dc.subject | междисциплинарные связи | en_US |
dc.subject | міждисциплінарні зв’язки | en_US |
dc.subject | interdisciplinary links | en_US |
dc.subject | систематизация | - |
dc.subject | социокультурная компетенция | - |
dc.subject | структуризация информации | - |
dc.subject | оптимизация процесса перевода | - |
dc.subject | систематизация | - |
dc.subject | соціокультурна компетенция | - |
dc.subject | оптимізація процесса перекладу | - |
dc.subject | структуризація інформації | - |
dc.subject | інформатизація | - |
dc.subject | informatization | - |
dc.subject | systematization | - |
dc.subject | social and cultural competence | - |
dc.subject | optimization of interpretative process | - |
dc.subject | informational organization | - |
dc.title | ОБУЧЕНИЕ РЕФЕРИРОВАНИЮ И АННОТИРОВАНИЮ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ЛИТЕРАТУРЫ НА ИНОСТРАННОМ ЯЗЫКЕ В ПРОЦЕССЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ ИНЖЕНЕРНЫХ КАДРОВ | en_US |
dc.title.alternative | Навчання реферуванню та анотуванню професійної літератури іноземною мовою в процесі професійної підготовки інженерних кадрів | en_US |
dc.title.alternative | Teaching abstracting and annotation to future mining engineers in the process of their training | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gorbyl.pdf | 236,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.