Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18625
Назва: ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Інші назви: FORMATION OF MARKETING AUDIT at industrial enterprises
Автори: Амельницька, Олена Володимирівна
Ключові слова: аудит маркетингу, контроль маркетингу, ефективність маркетингу, конкурентні переваги, маркетинг на промисловому підприємстві, маркетингова діяльність, індикативні показники маркетингової діяльності, анкета маркетингового контролю
marketing audit, control marketing, marketing effectiveness, competitive advantage, marketing in industry, marketing activity, indicative of performance marketing, marketing control profile
Дата публікації: лис-2010
Видавництво: ХНУ
Бібліографічний опис: 8. Амельницька О.В. Формування системи маркетингового аудиту на промисловому підприємстві/ О. В. Амельницька // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Економічні науки. Т.4. – Хмельницький. - 2010.- №6. – С.50-53
Короткий огляд (реферат): Проаналізовані існуючі підходи і методи оцінки ефективності маркетингу на промисловому підприємстві. Розглянуті особливості ринку металургії. Сформульована концепція маркетингу на промисловому підприємстві і алгоритм аудиту маркетингу на прикладі підприємств металургійної галузі.
Опис: Existent approaches and methods of estimation of marketing efficiency are analysed on an industrial enterprise. The features of market of metallurgy are considered. Marketing conception on an industrial enterprise and algorithm of marketing audit is formulated on the example of enterprises of metallurgical industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18625
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья ВАК Амельницкая, ДонНТУ.doc78,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.