Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКендюхов, А.В.-
dc.contributor.authorФайвишенко, Д.С.-
dc.contributor.authorШпарева, А.М.-
dc.contributor.authorКендюхов, О.В.-
dc.contributor.authorФайвішенко, Д.С.-
dc.contributor.authorШпарьова, А.М.-
dc.contributor.authorKendyukhov, A.V.-
dc.contributor.authorFayvishenko, D.S.-
dc.contributor.authorShpareva, A.M.-
dc.date.accessioned2013-04-15T09:39:23Z-
dc.date.available2013-04-15T09:39:23Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18535-
dc.descriptionThe essence and role of existing methods for evaluating the branding effectiveness are analyzed and the main advantages and problems in their application are identified. It is proved that the existing methods of evaluating the branding effectiveness are uncoordinated, unsystematic, non-harmonized, designed for a specific purpose and do not provide an integrated system of indicators and criteria. Branding effectiveness should be measured not only by economic criteria. The evaluation of branding effectiveness on the basis of the analysis of non-economic functions of the brand is gaining importance. Functional approach is the prospective methodological basis for evaluating the branding effectiveness. A system of indicators to measure the effectiveness of individual features of the brand and an integral indicator of branding effectiveness based on functional approach, which reveal its targeted content, serve to identify the strengths and weaknesses of the brand over the brand-competitors is proposeden_US
dc.description.abstractрозкрито суть та роль існуючих методів оцінки ефективності брендингу, визначено основні переваги та проблеми у їх застосуванні. Доведено, що існуючі методи оцінки ефективності брендингу розрізнені, безсистемні і не мають єдиної уніфікованої форми. Вони призначені для реалізації певної конкретної мети і не забезпечують цілісної системи показників і критеріїв оцінки. Дослідження показують, що ефективність брендингу необхідно вимірювати не лише економічними критеріями. Продемонстровано, що велике значення набуває оцінка ефективності брендингу на основі аналізу не економічних функцій бренду. Визначено, що перспективним методологічним підґрунтям визначення ефективності брендингу є функціональний підхід. Запропоновано систему показників оцінки ефективності окремих функцій бренду та інтегральний показник ефективності брендингу на основі функціонального підходу, які більш комплексно розкривають його цільову змістовність, дозволяють виявляти сильні та слабкі сторони бренду у порівнянні з брендами-конкурентами.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectevaluation methodsen_US
dc.subjectfunctional approachen_US
dc.subjectindicatorsen_US
dc.subjectcriteriaen_US
dc.subjectfunctionsen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectметоди оцінкиen_US
dc.subjectфункціональний підхідen_US
dc.subjectпоказникиen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectфункціїen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectметоды оценкиen_US
dc.subjectфункциональный подходen_US
dc.subjectпоказателиen_US
dc.subjectкритерииen_US
dc.subjectфункцииen_US
dc.titleМетодичні засади оцінки ефективності брендингуen_US
dc.title.alternativeМетодологические основы оценки эффективности брендингаen_US
dc.title.alternativeThe methodological basis for evaluating the branding effectivenessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 38-3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126.pdf366,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.