Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШабаліна, Людмила Валеріївна-
dc.contributor.authorШулякова, А.О.-
dc.date.accessioned2013-04-09T13:31:36Z-
dc.date.available2013-04-09T13:31:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник Донецького національного університету. Сер. В: Економіка і право. – Донецьк: ДонНУ, 2012 – Спецвипуск том 2.en_US
dc.identifier.otherУДК 330.34: 669-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18337-
dc.descriptionThe article analyzed the market of metallurgical industry in Ukraine. Problems which prevent the emergence of Ukrainian metallurgical enterprises on overseas markets were identified and marketing strategy that takes into account the specificity of the Middle East was developeden_US
dc.description.abstractВ статье проведен анализ рынка металлургической отрасли Украины, выявлены проблемы, препятствующие выходу металлургических предприятий Украины на зарубежные рынки и разработана маркетинговая стратегия, учитывающая специфику стран Ближнего Востока.en_US
dc.subjectметаллургическая отрасльen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectзарубежные рынкиen_US
dc.subjectэкспортen_US
dc.subjectимпортen_US
dc.subjectкоммуникационная стратегияen_US
dc.subjectтоварная стратегияen_US
dc.subjectmetallurgical industryen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectexporten_US
dc.titleРазработка стратегии выхода металлургических предприятий Украины на рынок стран Ближнего Востокаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шабалина_Шулякова А.О.pdf460,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.