Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрогнимак, Е.Д.-
dc.date.accessioned2010-11-24T11:33:13Z-
dc.date.available2010-11-24T11:33:13Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 31 - 3 (117). - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 48 - 53en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/181-
dc.descriptionThe paper analyses the influence of a number of institutional factors in connection with the concept of "path dependence" and justified the existence of so-called "institutional trap" in education. Shows the various possibilities out of them.-
dc.description.abstractПроанализировано влияние ряда институциональных факторов в связи с концепцией "path dependence" и обосновано существование так называемой "институциональной ловушки" в сфере образования. Показаны различные возможности выхода из них.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;10-
dc.subjectинституциональная ловушка-
dc.subjectinstitutional trap-
dc.subjectpath dependence-
dc.subjectвысшее образование-
dc.subjecthigher education-
dc.titleТеория институциональных ловушек как методологическая основа исследования новых социальных практик в сфере образованияen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 31 - 3 (117)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.