Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, Г.В.-
dc.date.accessioned2013-03-21T08:06:24Z-
dc.date.available2013-03-21T08:06:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17766-
dc.descriptionThe author presents the pedagogical practice's criteria in the light of ESTC.en_US
dc.description.abstractУ пропонованій статті подається модель оцінювання педагогічної практики студентів 3 курсу в умовах кредитно-модульної системи.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкредитно-модульна системаen_US
dc.subjectcredit-modular systemen_US
dc.subjectпедагогічна практика студентівen_US
dc.subjectpedagogical practice of studentsen_US
dc.subjectмодернізація педагогічної освітиen_US
dc.subjectmodernization of pedagogical educationen_US
dc.subjectоцінювання педагогічної практикиen_US
dc.subjectevaluation of pedagogical practiceen_US
dc.titleОцінювання педагогічної практики за кредитно- модульною системоюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marchenko.pdf84,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.