Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1775
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калініченко, З.Д. | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-02T10:29:14Z | - |
dc.date.available | 2011-11-02T10:29:14Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.other | 330.1.338 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1775 | - |
dc.description.abstract | Загальновизнано, що педагогічні технології сприяють підвищенню якості навчання, і характеризуються системними ознаками. Дослідження показує, що технології навчання в освітній практиці по-різному впливають на відношення студента до предмета й накопичення знань у процесі занять. Розроблена система показників ефективності технологій навчання. Багато чого залежить від методичного забезпечення, але більше від організаційно-методичного, тобто від органічності зв'язку навчального процесу і його методичного забезпечення, від системи контролю якості освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.title | Освітні технології для підвищення якості навчання, форми та принципи їх розробки й використання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освітні технології для підвищення якості навчання, форми та принципи їх розробки й використання.pdf | 322,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.