Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініченко, З.Д.-
dc.date.accessioned2011-11-02T10:29:14Z-
dc.date.available2011-11-02T10:29:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.other330.1.338-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1775-
dc.description.abstractЗагальновизнано, що педагогічні технології сприяють підвищенню якості навчання, і характеризуються системними ознаками. Дослідження показує, що технології навчання в освітній практиці по-різному впливають на відношення студента до предмета й накопичення знань у процесі занять. Розроблена система показників ефективності технологій навчання. Багато чого залежить від методичного забезпечення, але більше від організаційно-методичного, тобто від органічності зв'язку навчального процесу і його методичного забезпечення, від системи контролю якості освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.titleОсвітні технології для підвищення якості навчання, форми та принципи їх розробки й використанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.